Kdybychom uspořádali anonymní odpovědní anketu či kvíz, abychom se dozvěděli, jaké reklamní předměty mají na veřejnosti největší úspěch, bylo by poměrně obtížné rozhodnout o jasném vítězi, protože spektrum obliby těchto výrobků je velmi pestré. Někomu se líbí bloky a psací či výtvarné potřeby, někdo preferuje elektroniku a někdy naopak vyzdvihuje textilie nebo výrobky z keramiky. Toto je ale obecné hodnocení z hlediska praktického, nás také bude zajímat, jak si na tom vedou reklamní věci z hlediska strategie jejich nasazení mezi zákazníky.
Ty, co jsou darované z lásky – láska je nejsilnější síla v celém Vesmíru a nelze ji ničím zničit, toto vám potvrdí nejeden mystik, a je známo, že láska přenáší „hory“, a že cokoli je darované z upřímné lásky, má věčnou hodnotu. Může se to zdát jen jako slovní obrat, ale ono to skutečně funguje, a přesvědčí se o tom každý, kdo má zájem. Z lásky darované reklamní předměty mohou být jakékoli podoby – deštníky, hrnečky, propisky, flash disky, mikiny, batůžky – a každého z nich si ceníme v porovnání s ostatními věcmi mnohem víc.
Darované z radosti – energie radosti je nakažlivá, a proto bychom si neměli radost nikdy nechávat pro sebe, ale využít této její vlastnosti v náš i obecný prospěch. Když firma z radosti, že se jí daří, a že nabízí lidem něco prospěšného, daruje svým zákazníkům nějakou drobnost, lidé si to většinou zapamatují mnohem lépe, než reklamu na nový prací prášek v televizi, a pak s tím také operují na veřejnosti – pochlubí se o tom svým známým a opakovaně u tohoto zdroje nakupují či poptávají služby.
Dárky bez podmínek – jestliže vám někdo dává reklamní předmět, aby na tom ve skutečnosti skrytě vydělal v podobě nějaké podmínky koupě dalšího zboží, pak to není dárek k nákupu, ale docela obyčejná obchodní strategie, kterou každý prohlédne, a pro příště bude nakupovat jinde – tam, kde mají obchodníci k zákazníkům srdečnější vztah. Dárky se dávají bez podmínek a jsou výrazem sebevědomí, které není výrazem sobectví, ale úcty a lásky k lidem kolem sebe.