Není snad třeba říkat, že propagace hraje v úspěchu jakékoliv firmy takřka klíčovou roli. Právě ona je zodpovědná za přilákání nových zákazníků, a částečně i za udržení starých. Není tedy proto divu, že firmy investovaly a investují velké částky do výzkumu, která metoda propagace či jejich kombinace bude nejefektivnější.
K tomu je však také nutno přidat měnící se podmínky. Módní trendy, a nejen v oděvním průmyslu, se stále mění. Stačí se podívat na internet, který byl ještě před deseti lety téměř exkluzivní záležitosti, a dnes má k němu přístup prakticky každý, především díky nízké ceně starších modelů chytrých mobilních telefonů a volným wi-fi hotspotům, které nabízí mnohé restaurace, ale i obchodní centra či centra měst.
Je tedy jasné, že hledání nejvhodnějšího způsobu propagace je nepřetržitý proces, kdy se vždy objeví nějaká nová proměnná, kterou je třeba započítat a na kterou je nutné zareagovat. I proto se použité typy propagace mění.
Dříve byla například nejúčinnější tisková reklama, později, s rozšířením televizních přijímačů, ta televizní. Nyní ji sleduje stále méně lidí, neboť ke koukání na své oblíbené pořady používají především internet. Je tedy nutné, aby se i propagace přesunula tam.
A zde přichází ke slovu anglická zkratka SEO. Ale co je SEO https://www.seolight.cz/co-je-seo? Jedná se o anglickou zkratku, znamenající Search Engine Optimalization, tedy optimalizace webové stránky pro vyhledávače. Nejde o nic jiného než o úpravu webu tak, aby byl po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů odkaz na něj v seznamu výsledků na jednom z prvních míst. Tím se zvýší návštěvnost a v konečném důsledku i zisk. Zvláště provozuje-li ona firma i internetový obchod.
Je tedy vidět, že metody propagace se neustále vyvíjí. A kdo ví, jaké trendy přijdou příště. Zde záleží samozřejmě hlavně na vývoji vědy a techniky, ale vzhledem k tomu, jak rychle postupuje, na sebe určitě nenechá dlouho čekat.